Ofertas de empleo de team leader call center
101-125 de 154 ofertas de empleo
- DF 40
- Monterrey 14
- Guadalajara 11
- Tláhuac 7
- Benito Juárez 6
- Naucalpan de Juárez 6
- Santiago de Querétaro 5
- Tlalnepantla de baz 5
- Xico 5
- Zapopan 5
- Distrito Federal 66
- Nuevo León 17
- Jalisco 16
- México 16
- Querétaro 9
- Puebla 6
- Veracruz 6
- Baja California 4
- Coahuila 3
- Chihuahua 2
- Team Leader 32
- Supervisor Call Center 15
- Supervisor de Call Center 10
- Coordinador de servicio al cliente 6
- Developer 4
- Marketing Specialist 4
- Helpdesk 3
- Sales Representative 3
- Accounts Receivable 2
- Analista de calidad 2
- eficasia 11
- american express 5
- genpact 4
- avaya 1
- eaton 1
- faurecia 1
- grupo promass 1
- hyatt 1
- motorola solutions 1
- Autónomo
- Honorarios
- Permanente
- Práctica Profesional
- Temporal
- Jornada completa 28
- Jornada Intensiva
- Medio tiempo
- Por Horas
- Último día 67
- Última semana 123
-
[ELI397] - Supervisor de Cobranza
nuevo Tierras del Silencio GCN de Naucalpan, Naucalpan de Juárez, Estado de México
...*Requisitos*: Escolaridad: Lic. Admón. Finanzas, legal o a fin (trunca o concluida) Experiência: mínima un año coordinando, supervisando, siendo Team...
Hace 14 h 19 minutos en KitEmpleoReportar -
HW-361 Supervisor Cobranza Fintech
nuevo Explora Talentos Miguel Hidalgo, Distrito Federal
...departamental*: Atención al cliente. *Industria*: Call Centers / Telemarketing. *Habilidades*: Escucha activa. Liderazgo. Cobranza telefonica. Comunicacion
Hace 14 h 24 minutos en KitEmpleoReportar -
[QJK178] Trabaja Sin Experiencia-5 Hrs-Agente Telefónico
Contact Center Heroica Puebla de Zaragoza, Puebla
Vacante para la empresa CONTACT CENTER en Puebla, Puebla*: *Contact Center está en busca de Agentes Telefónicos*.*_ ¡Inicia tu vida laboral con nosotros! Te...
Hace 2 días en KitEmpleoReportar -
Supervisora/Supervisor de Operaciones
EFICASIA Benito Juárez, Distrito Federal
Supervisora/Supervisor de Operaciones 📍 Zona a laborar: Benito Juárez 🏢 Modalidad: Presencial 💡 Si tienes experiencia liderando equipos en call center y...
Hace 8 días en SherlockhrReportar -
Supervisor Cobranza Fintech - [ZZL-745]
nuevo RECOPOS MX Azcapotzalco, Distrito Federal
Empresa cuya mision es ofrecer soluciones de cobranza solicita team leader/supervisor jr call center para el area de cobranza*. Sueldo base. Bonos y...
Hace 14 h 41 minutos en KitEmpleoReportar -
BYM649 Supervisor de Operaciones en Campaña Gubernamental
nuevo EFICASIA Tláhuac, Distrito Federal
...Superior. Titulado. *Nível de experiência deseada*: Nível Medio. *Función departamental*: Atención al cliente. *Industria*: Call Centers / Telemarketing
Hace 14 h 13 minutos en KitEmpleoReportar -
Analista de Calidad Cobranza Stori - YDC-769
nuevo Storicard Santiago, Nuevo León
Posición*. Analista de Calidad Cobranza Call Center. *Ubicación*: Boulevard Luis Donaldo Colosio, Real del Monte, Santiago Jaltepec. *Consideraciones...
Hace 14 h 44 minutos en KitEmpleoReportar -
[G598] | Technical Specialist
nuevo Avaya Df, Distrito Federal
About Avaya*: Avaya is a global leader in digital communications products, solutions, and services for businesses of all sizes delivering most of its...
Hace 14 h 9 minutos en KitEmpleoReportar -
(HPI-711) Accounts Receivable Specialist
nuevo Central Transport Monterrey, Nuevo León
Central Transport of Mexico, a leader in LTL (less-than-truckload) transportation for more than 90 years and one of GM’s Carriers of the year in 2021, is...
Hace 14 h 6 minutos en KitEmpleoReportar -
Jr. Customer Support Specialist - Bilingual Spanish - (Onsit
nuevo TeamViewer Guadalajara, Jalisco
Join TeamViewer, the leader in remote connectivity software. We harness the potential of cutting-edge technologies such as Augmented Reality and Artificial...
Hace 15 h 3 minutos en KitEmpleoReportar -
[NY533] | Trainer
nuevo ResultsCX Monterrey, Nuevo León
Description*. As the introductory leader and facilitator for Results’ new Associates, Trainers occupy a key role in promoting the core values and culture for...
Hace 14 h 22 minutos en KitEmpleoReportar -
Trainer V543
nuevo ResultsCX Monterrey, Nuevo León
Description*. As the introductory leader and facilitator for Results’ new Associates, Trainers occupy a key role in promoting the core values and culture for...
Hace 14 h 28 minutos en KitEmpleoReportar -
[HSW-978] | Trainer
ResultsCX Monterrey, Nuevo León
Description*. As the introductory leader and facilitator for Results' new Associates, Trainers occupy a key role in promoting the core values and culture for...
Hace 2 días en KitEmpleoReportar -
[UEA-686] Líder de Telemarketing
nuevo Cristal Y Lavisa S. A. De C. V. Tlalnepantla de Baz, Estado de México
Somos una empresa líder en artículos de ferretería y tlapalería con más de 30 años en el mercado Buscamos Team Leader de Telemarketing Perfil: Escolaridad...
Hace 14 h 51 minutos en KitEmpleoReportar -
[L-819] ▷ Aplicar en 3 Minutos: Customer Service Operations
nuevo beBeeoperationsdirector Df, Distrito Federal
...involves overseeing day-to-day operations, ensuring high service standards, and implementing process improvements to drive efficiency and growth. As a leader...
Hace 1 día en KitEmpleoReportar -
Líder de Telemarketing - A355
nuevo Importante grupo Tlalnepantla de Baz, Estado de México
Somos una empresa líder en artículos de ferretería y tlapalería con más de 30 años en el mercado Buscamos Team Leader de Telemarketing Perfil: Escolaridad...
Hace 22 h 29 minutos en KitEmpleoReportar -
Customer Service Operations Director - TAF240
nuevo beBeeoperationsdirector Df, Distrito Federal
...involves overseeing day-to-day operations, ensuring high service standards, and implementing process improvements to drive efficiency and growth. As a leader...
Hace 1 día en KitEmpleoReportar -
(TNS-750) Head of Fan Support Latam
Live Nation Iztacalco, Distrito Federal
Job Summary: THE TEAM The Fan Support team at Ticketmaster care passionately about our fan’s interactions across our Marketplace, none more so than the...
Hace 2 días en KitEmpleoReportar -
[SE936] - Operational Excellence & Customer Experience Speci
nuevo american express Df, Distrito Federal
...history of innovation, shared and Leadership Behaviors, and an unwavering commitment to back our customers, communities, and colleagues. As part of Team...
Hace 1 día en KitEmpleoReportar -
[TGN-256] | Operational Excellence & Customer Experience Spe
nuevo american express Df, Distrito Federal
...history of innovation, shared and Leadership Behaviors, and an unwavering commitment to back our customers, communities, and colleagues. As part of Team...
Hace 14 h 50 minutos en KitEmpleoReportar -
[ZOA-065] Operational Excellence & Customer Experience Speci
nuevo Amex Df, Distrito Federal
...history of innovation, shared values and Leadership Behaviors, and an unwavering commitment to back our customers, communities, and colleagues. As part of Team...
Hace 1 día en KitEmpleoReportar -
Customer Support Supervisor (Mexico City Office) T823
nuevo Opentable Df, Distrito Federal
...of diners, tens of thousands of restaurants, and 23+ years of experience, OpenTable, part of Booking Holdings, Inc. (Nasdaq: bkng), is an industry leader...
Hace 14 h 47 minutos en KitEmpleoReportar -
[REM-936] - Network Engineer Iii
Dawn Foods Xico, Veracruz
...Network Engineer III*: Facility: Mexico City HQ. Location: Ciudad de Mexico, Ciudad de Mexico, Mexico. Workplace Type: Hybrid Dawn Foods is a global leader...
Hace 2 días en KitEmpleoReportar -
[U-178] - Network Engineer III
nuevo Dawn Foods Df, Distrito Federal
...Title: Network Engineer III Facility: Mexico City HQ Location: Ciudad de Mexico, Ciudad de Mexico, Mexico Workplace Type: Hybrid Dawn Foods is a global leader...
Hace 1 día en KitEmpleoReportar -
(ZN312) - Senior Manager, Service Delivery
TTEC Xico, Veracruz
...Service Delivery working on site in Mexico City you'll be a part of bringing humanity to business. ExperienceTTEC Our employees have spoken. Our purpose, team...
Hace 2 días en KitEmpleoReportar
« Anterior 2 3 4 5 6 7 Siguiente »
Recibe alertas para esta búsqueda