Ofertas de empleo de team leader call center

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Ciudades
  • DF  45
  • Monterrey  11
  • Guadalajara  6
  • Tláhuac  6
  • Iztapalapa  5
  • San Pedro Garza García  5
  • Tijuana  5
  • Heroica puebla de Zaragoza  4
  • Hidalgo del Parral  4
  • Mazatlán  4
Estados
  • Distrito Federal  68
  • Nuevo León  20
  • Jalisco  11
  • Chihuahua  8
  • Puebla  7
  • México  6
  • Baja California  5
  • Sinaloa  4
  • Tabasco  3
  • Veracruz  3
Profesión
  • Team Leader  35
  • Supervisor de Call Center  8
  • Coordinador de servicio al cliente  6
  • Helpdesk  5
  • Sales Executive  4
  • Consultor  3
  • Accounts Receivable  2
  • Business Manager  2
  • Gestor Atención Cliente  2
  • Human Resources Manager  2
Empresa
  • eficasia  6
  • avaya  2
  • cja  2
  • maersk  2
  • faurecia  1
Tipo de contrato
  • Autónomo
  • Honorarios
  • Permanente
  • Práctica Profesional
  • Temporal
Jornada laboral
  • Jornada completa  8
  • Jornada Intensiva
  • Medio tiempo  1
  • Por Horas
Experiencia
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Salario
a
Fecha de publicación
  • Último día  0
  • Última semana  134
  • Coordinador de Operaciones Manager Call Center | (F-348)

    Mobene Xochimilco, Distrito Federal

    Unete a una gran empresa Giro Financiero Call Center*.*Requisitos*. Licenciatura (pasante o titulado) Inglés avanzado (deseable) Manejo de Paquetería office...
    Hace 2 días en KitEmpleo

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  • Call Center Sales Representative | B-204

    Puentes Denver Zapopan, Jalisco

    Our team is growing and we are currently seeking bilingual Sales Reps to grow with our company! Our company is focused on generating high quality leads...
    Hace 3 días en KitEmpleo

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  • [L459] | Supervisor Call Center Cobranza Bbva

    CONEXION RECLUTAMIENTO Cuauhtémoc, Distrito Federal

    ...Media Superior. *Nível de experiência deseada*: Nível Inicial. *Función departamental*: Atención al cliente. *Industria*: Call Centers / Telemarketing
    Hace 3 días en KitEmpleo

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  • Agente de Call Center Medio Tiempo | GVT-362

    Suhema Talento Humano Heroica Puebla de Zaragoza, Puebla

    ¡LCC Contact Center te da la oportunidad de trabajar solo medio tiempo sin tener que descuidar tus estudios! _*. No dejes pasar ésta oportunidad, ponte en...
    Hace 3 días en KitEmpleo

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  • AL-700 Vacation Planner - Call Center Inbound Sales - Work

    Marriott Vacations Worldwide Granada, Granada

    ...team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Comply with quality assurance expectations and standards...
    Hace 2 días en KitEmpleo

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  • Tiempo Completo:: descansa Fin de Semana:: call Center...

    Estrategia En Comunicación St Heroica Puebla de Zaragoza, Puebla

    ...leader, coach, validador, calidad). Descanso todos los domingos y sábado. *Dinamicas de integración*continuas*.*Horario Completo*: *-*L A V 12*: 00pm...
    Hace 3 días en KitEmpleo

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  • (TL-712) - Cfa Customer Service Team Lead (Lar)

    Aig Df, Distrito Federal

    ...center-based meetings What we are looking for Mastery of the English language; Primarily supports U... Passport holders Fluent (Read, Write, Speak) Spanish,
    Hace 3 días en KitEmpleo

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  • Z-897 - Cfa Customer Service Team Lead (Lar)

    Aig Df, Distrito Federal

    ...center-based meetings What we are looking for Mastery of the English language; Primarily supports U... Passport holders Fluent (Read, Write, Speak) Spanish,
    Hace 3 días en KitEmpleo

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  • Contact Center - [JE169]

    GESTION AVANZADA DE COBRANZA Monterrey, Nuevo León

    ...de aprender y crecer en un ambiente dinámico. Si quieres un trabajo donde cada día sea un reto y una oportunidad para superarte, ¡te estamos esperando! Team...
    Hace 3 días en KitEmpleo

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  • Contact Center Bilingual Supervisor (CQK102)

    Contactpoint 360 Saltillo, Coahuila

    Who We Are: ContactPoint 360 Inc. Is a global organization offering onshore & nearshore contact center solutions. We lead with our philosophy of people first...
    Hace 3 días en KitEmpleo

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  • Customer Contact Center Specialist [WB758]

    ABB Apodaca, Nuevo León

    At ABB, we help industries outrun. Leaner and cleaner. Here, progress is an expectation. For you, your team, and the world. As a global market leader, we’ll...
    Hace 2 días en KitEmpleo

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  • Customer Contact Center Specialist | MX-691

    ABB Apodaca, Nuevo León

    At ABB, we help industries outrun. Leaner and cleaner. Here, progress is an expectation. For you, your team, and the world. As a global market leader, we’ll...
    Hace 2 días en KitEmpleo

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  • [IP-998] - Bilingual Contact Center Specialist

    Nielsen Guadalajara, Jalisco

    ...office. Exact shift details will be discussed during the interview process. Join a global leader and contribute to cutting-edge media measurement research.
    Hace 2 días en KitEmpleo

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  • Agente De Servicio Al Cliente Gubernamental | [UBT-412]

    Buscojobs México Heroica Veracruz, Veracruz

    ...financieros, hipotecarios y bancarios se encuentra en búsqueda de la vacante como. *“ejcutivo call center sin experiencia para cobranza”*. J-18808-Ljbffr
    Hace 2 días en KitEmpleo

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  • [D-365] | [10/07/2025] Sales Agent

    WeArt - The House Of Art Df, Distrito Federal

    We're Hiring a Rockstar Sales Team Leader! (Remote – U... Market) WeArt, a fast-growing international art platform, is looking for a hands-on leader to build...
    Hace 2 días en KitEmpleo

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  • [EP-179] - Ejecutivo Telefónico Trabaja Por Las Mañanas

    Eci Contact Center Heroica Puebla de Zaragoza, Puebla

    Vacante para la empresa ECI Contact Center en Puebla, Puebla: ¡Disfruta tus mañanas o tardes y obten excelentes ingresos extras! Te ofrecemos: Ingreso base...
    Hace 3 días en KitEmpleo

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  • PQD448 - Quality Supervisor

    Taskus Lomas de Angelópolis, Lomas de Angelópolis

    As a BPO Team Leader Quality, think of yourself as a medium for continuous improvement, not just for yourself and for your immediate team, but for the rest...
    Hace 3 días en KitEmpleo

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  • Supervisor AQ-703

    EFICASIA Benito Juárez, Distrito Federal

    ...Superior. Titulado. *Nível de experiência deseada*: Nível Medio. *Función departamental*: Atención al cliente. *Industria*: Call Centers / Telemarketing
    Hace 2 días en KitEmpleo

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  • Quality Supervisor | US-223

    Taskus Lomas de Angelópolis, Lomas de Angelópolis

    As a BPO Team Leader Quality, think of yourself as a medium for continuous improvement, not just for yourself and for your immediate team, but for the rest...
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  • Remote Leadership Opportunity (Urgente). (GEU50)

    beBeeLeadership Df, Distrito Federal

    Are you a skilled leader looking for a new challenge? We have an exciting opportunity for a Remote Team Lead to join our growing virtual sales team. This is...
    Hace 2 días en KitEmpleo

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  • Supervisor de Cobranza | BB-029

    cja Iztapalapa, Distrito Federal

    Vacante para la empresa CJA CONTACT CENTER en Col. Del Valle. Benito Juárez, Ciudad de México*: */Coach/Team Leader/Supervisor de operaciones en...
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  • (WA-551) | Supervisor de Cobranza

    cja Iztapalapa, Distrito Federal

    Vacante para la empresa CJA CONTACT CENTER en Col. Del Valle. Benito Juárez, Ciudad de México*: */Coach/Team Leader/Supervisor de operaciones en...
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  • Supervisora/ Supervisor de Operaciones Campaña Gubernamental

    EFICASIA Álvaro Obregón, Distrito Federal

    ...Center. Zona de labores: Colonia del Valle (*Moras #313, Benito Juárez). *NOTA: Las entrevistas se realizan en Barranca del muerto #212, Torre Diamante...
    Hace 2 días en KitEmpleo

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  • (F352) - Asesores Telefonicos/campañas de

    Konecta México Iztapalapa, Distrito Federal

    Asesor telefonico campañas nuevas, turno matutino, vespertino y completo (turno a elegir). *Perfil*: MIninma Experiência en call center. Manejo de PC...
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  • [NN-390] Associate Manager - Workforce Analytics (Rta)

    Sutherland Monterrey, Nuevo León

    ...and team members; work as a team-player and a team leader. Ability to efficiently manage time and keep track of multiple schedules, meetings, and initiatives
    Hace 3 días en KitEmpleo

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