Ofertas de empleo de team leader call center
26-50 de 154 ofertas de empleo
- DF 40
- Monterrey 14
- Guadalajara 11
- Tláhuac 7
- Benito Juárez 6
- Naucalpan de Juárez 6
- Santiago de Querétaro 5
- Tlalnepantla de baz 5
- Xico 5
- Zapopan 5
- Distrito Federal 66
- Nuevo León 17
- Jalisco 16
- México 16
- Querétaro 9
- Puebla 6
- Veracruz 6
- Baja California 4
- Coahuila 3
- Chihuahua 2
- Team Leader 32
- Supervisor Call Center 15
- Supervisor de Call Center 10
- Coordinador de servicio al cliente 6
- Developer 4
- Marketing Specialist 4
- Helpdesk 3
- Sales Representative 3
- Accounts Receivable 2
- Analista de calidad 2
- eficasia 11
- american express 5
- genpact 4
- avaya 1
- eaton 1
- faurecia 1
- grupo promass 1
- hyatt 1
- motorola solutions 1
- Autónomo
- Honorarios
- Permanente
- Práctica Profesional
- Temporal
- Jornada completa 28
- Jornada Intensiva
- Medio tiempo
- Por Horas
- Último día 67
- Última semana 123
-
Head of Fan Support - Latam
Venta De Boletos Por Computadora De C.V. Df, Distrito Federal
...internally and externally specifically through fan sentiment, Customer Satisfaction and external reviews. You will work with global leads on contact center...
Hace 4 días en Talent.comReportar -
SAP Basis
nuevo BRP Chihuahua, Chihuahua
JOB DESCRIPTION This position is part of BRP's SAP Center of Expertise (CoE), a cross-functional team of technical and business process experts. The SAP CoE...
Hace 8 h 49 minutos en Talent.comReportar -
Lead Acquisition BI analyst
nuevo Nissan Motor Df, Distrito Federal
...Modality: Hybrid Work Schedule: Full-time Level: Sr Specialist At Nissan, we don’t just build cars — we’re revolutionizing mobility. We are a global leader...
Hace 1 día en Talent.comReportar -
Customer Service Specialist, (Call Centre & Medical...
Yalent Df, Distrito Federal
...call centers, including oversight of scheduling, inquiries, and follow-ups. Strong background in care coordination and follow-up management in complex...
Hace +30 días en Talent.comReportar -
Call Center Atención a clientes
Comercializadora Chrisalim Naucalpan de Juárez, Estado de México
Únete a nuestro equipo como Call Center Somos una comercializadora 100 mexicana, lider en venta de productos de Limpieza y Jarceria Tenemos 38 años en el...
Hace 19 días en ComputrabajoReportar -
Customer Support Specialist
Diligent Guadalajara, Jalisco
About Us Diligent is the global leader in modern governance, providing SaaS solutions across governance, risk, compliance, audit and ESG. Empowering more...
Hace 12 días en Talent.comReportar -
Technical Support Specialist
Diligent Guadalajara, Jalisco
About Us Diligent is the global leader in modern governance, providing SaaS solutions across governance, risk, compliance, audit and ESG. Empowering more...
Hace 11 días en Talent.comReportar -
Lead Database Engineer
solera Df, Distrito Federal
Who We Are: Solera is a global leader in data and software services, dedicated to transforming every touchpoint of the vehicle lifecycle into a connected...
Hace 7 días en Talent.comReportar -
Sales Assistant Jr
Valce Talent Solutions Guadalajara, Jalisco
...center). Exposure to international campaigns, CRM systems, and real client work. Potential for bonuses or commissions based on performance. Law benefits...
Hace 23 días en Talent.comReportar -
CRNA - Mount Sinai Hospital - Full Time
North American Partners in Anesthesia Puebla, Puebla
Description Mount Sinai Hospital is a designated Level I trauma center on the west side of Chicago. The main campus of this major city hospital is situated...
Hace 11 días en Talent.comReportar -
SupervisoraSupervisor de Operaciones
EFICASIA Df, Distrito Federal
SupervisoraSupervisor de Operaciones Zona a laborar Benito Juárez Modalidad Presencial Si tienes experiencia liderando equipos en call center y quieres...
Hace 8 días en ComputrabajoReportar -
Datacenter Ops Technician, DCC Communities
Amazon Data Services MX S. de Santiago, Santiago de Querétaro, Querétaro
Amazon Web Services (AWS) is growing rapidly, and we are looking for a Data Center Technician to join our expanding Infrastructure Operations team. Amazon...
Hace 12 días en Talent.comReportar -
Manager Mejora Continua, ACES transportation Mx
Servicios Comerciales Amazon Mexico S. de R.L. de C.V. Tepotzotlán, Estado de México
...call, evaluating / conducting Root Cause Analysis (RCA), and identifying standard work deviations. This role requires travel 50% of the time. Basic...
Hace 19 días en Talent.comReportar -
Quality Assurance - Lead (Healthcare)
Everise Valle de Bravo, Estado de México
...center environment. High school diploma or equivalent required. Some college preferred. Proficiency in Microsoft Office applications, especially MS Word...
Hace 10 días en Talent.comReportar -
Helpdesk Associate
NTT Guadalajara, Jalisco
JOB DESCRIPTION Req ID: 329805 We are currently seeking a Helpdesk Associate to join our team in Guadalajara, Jalisco (MX-JAL), Mexico (MX). Job Description...
Hace 19 días en Talent.comReportar -
Team Leader Call Center | LS58
nuevo GIDAS Santiago, Santiago de Querétaro, Querétaro
Vacante para la empresa GIDAS en Querétaro, Querétaro*: Supervisor de Centro Call Center Calificado para organizar y dirigir a nuestro personal de call...
Hace 15 h 1 minuto en KitEmpleoReportar -
Team leader call center (J815)
nuevo Importante Empresa Del Sector Santiago, Nuevo León
Supervisor de Centro Call Center Calificado para organizar y dirigir a nuestro personal de call center. Serás responsable de evaluar su trabajo y...
Hace 14 h 44 minutos en KitEmpleoReportar -
Team leader call center - [MJ366]
nuevo Jobbydoo San Juan del Río, Querétaro
Supervisor de Centro Call Center Calificado para organizar y dirigir a nuestro personal de call center. Serás responsable de evaluar su trabajo y...
Hace 15 h 1 minuto en KitEmpleoReportar -
(NL341) - Team leader call center
nuevo San Juan del Río - hace 9 minutos San Juan del Río, Querétaro
Supervisor de Centro Call CenterCalificado para organizar y dirigir a nuestro personal de call center. Serás responsable de evaluar su trabajo y proporcionar...
Hace 1 día en KitEmpleoReportar -
Team leader call center (XKQ063)
nuevo Tequisquiapan - hace 9 minutos Tequisquiapan, Querétaro
Supervisor de Centro Call CenterCalificado para organizar y dirigir a nuestro personal de call center. Serás responsable de evaluar su trabajo y proporcionar...
Hace 1 día en KitEmpleoReportar -
HAQ322 - Team Leader Call Center
nuevo grupo promass Benito Juárez, Distrito Federal
...Nos encontramos en la búsqueda de un Coach de Piso Retención y Ventas para unirse a nuestro equipo. Si eres un líder motivador con experiência en call...
Hace 14 h 56 minutos en KitEmpleoReportar -
Analista de Calidad/team Leader para Call Center | (GCD749...
nuevo VCIP Soluciones Naucalpan, Naucalpan de Juárez, Estado de México
CALL CENTER por crecimiento solicita Analista de Calidad /Team Leader. Ventas telefónicas ¡contratación inmediata! *Requisitos*: Experiência en Manejo de...
Hace 14 h 28 minutos en KitEmpleoReportar -
Team leader call center. Z-971
nuevo Jobbydoo Tequisquiapan, Querétaro
Supervisor de Centro Call Center Calificado para organizar y dirigir a nuestro personal de call center. Serás responsable de evaluar su trabajo y...
Hace 14 h 58 minutos en KitEmpleoReportar -
Team leader call center. [HYB-973]
nuevo Jobbydoo Santiago, Santiago de Querétaro, Querétaro
Supervisor de Centro Call Center Calificado para organizar y dirigir a nuestro personal de call center. Serás responsable de evaluar su trabajo y...
Hace 14 h 53 minutos en KitEmpleoReportar -
BE-609 | Team leader call center
nuevo Querétaro - hace 9 minutos Santiago, Santiago de Querétaro, Querétaro
Supervisor de Centro Call CenterCalificado para organizar y dirigir a nuestro personal de call center. Serás responsable de evaluar su trabajo y proporcionar...
Hace 1 día en KitEmpleoReportar
« Anterior 1 2 3 4 5 Siguiente »
Recibe alertas para esta búsqueda