Ofertas de empleo de team leader call center

126-150 de 217 ofertas de empleo

Ordenar por
Ciudades
  • DF  56
  • Xico  22
  • Heroica puebla de Zaragoza  14
  • Guadalajara  11
  • Santiago de Querétaro  10
  • Tijuana  9
  • Tláhuac  9
  • Monterrey  8
  • Naucalpan de Juárez  6
  • San Juan del río  6
Estados
  • Distrito Federal  76
  • Veracruz  29
  • Querétaro  20
  • Jalisco  15
  • México  15
  • Puebla  15
  • Nuevo León  13
  • Baja California  11
  • Sonora  6
  • Coahuila  3
Profesión
  • Team Leader  73
  • Supervisor de Call Center  14
  • Operations Manager  12
  • Coach  6
  • Project Manager Senior  4
  • Coordinador de servicio al cliente  3
  • Team Leader de ventas  3
  • Administrator  2
  • Agente  2
  • Analista financiero  2
Empresa
  • cisco systems  2
  • johnson controls  2
  • marketing  2
  • dresden partners  1
  • ge energy  1
  • grupo promass  1
  • sgf global  1
Tipo de contrato
  • Autónomo
  • Honorarios
  • Permanente
  • Práctica Profesional
  • Temporal
Jornada laboral
  • Jornada completa  12
  • Jornada Intensiva
  • Medio tiempo  2
  • Por Horas
Experiencia
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Salario
a
Fecha de publicación
  • Último día  3
  • Última semana  210
  • Coach Instructor De Piso Call Cente - (YB-206)

    Smart Center Xico, Veracruz

    ¡Smart center! Esta en búsqueda de tu talento como coach/instructor de call center para importante campaña bancaria. Horarios: _.*_ Matutino_*. Lunes a...
    Hace 4 días en KitEmpleo

    Reportar
  • (O396) Coach Instructor de Piso Call Cente

    Smart Center Iztapalapa, Distrito Federal

    ¡Smart center! Esta en búsqueda de tu talento como coach/instructor de call center para importante campaña bancaria. Horarios: _.*_ Matutino_*. Lunes a...
    Hace 4 días en KitEmpleo

    Reportar
  • O357 | Coach Instructor de Piso Call Cente

    Smart Center Iztapalapa, Distrito Federal

    ¡Smart center! Esta en búsqueda de tu talento como coach/instructor de call center para importante campaña bancaria. Horarios: _.*_ Matutino_*. Lunes a...
    Hace 4 días en KitEmpleo

    Reportar
  • [IQL-090] | Contact Center Bilingual Supervisor

    Contactpoint 360 Saltillo, Coahuila

    Who We Are: ContactPoint 360 Inc. Is a global organization offering onshore & nearshore contact center solutions. We lead with our philosophy of people first...
    Hace 4 días en KitEmpleo

    Reportar
  • Aplica ya! Operations Supervisor HYA08

    Concentrix San Juan del Río, Querétaro

    The Sr Team Leader is responsible for the day-to-daysupervision of a group of call center associates and serves as amentor and coach to a group of Team...
    Hace 4 días en KitEmpleo

    Reportar
  • (DU932) ▷ Aplicar en 3 Minutos! Operations Supervisor

    Concentrix Tequisquiapan, Querétaro

    The Sr Team Leader is responsible for the day-to-daysupervision of a group of call center associates and serves as amentor and coach to a group of Team...
    Hace 3 días en KitEmpleo

    Reportar
  • Operations Supervisor | (F-061)

    Concentrix Df, Distrito Federal

    The Sr Team Leader is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates and serves as a mentor and coach to a group of Team...
    Hace 4 días en KitEmpleo

    Reportar
  • Operations Supervisor (B-232)

    Concentrix Santiago, Santiago de Querétaro, Querétaro

    The Sr Team Leader is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates and serves as a mentor and coach to a group of Team...
    Hace 4 días en KitEmpleo

    Reportar
  • Operations Supervisor (Solo Quedan 15h) (EI051)

    Concentrix Tequisquiapan, Querétaro

    The Sr Team Leader is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates and serves as a mentor and coach to a group of Team...
    Hace 4 días en KitEmpleo

    Reportar
  • Operations Supervisor (Solo Quedan 24h) - OSN779

    Concentrix Santiago, Nuevo León

    The Sr Team Leader is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates and serves as a mentor and coach to a group of Team...
    Hace 4 días en KitEmpleo

    Reportar
  • Operations Supervisor (M-741)

    Concentrix Santiago, Nuevo León

    The Sr Team Leader is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates and serves as a mentor and coach to a group of Team...
    Hace 4 días en KitEmpleo

    Reportar
  • Coach - Instructor / Campaña de Ventas SJ272

    Smart Center de Iztapalapa, Distrito Federal

    ...Licenciatura en Pedagogía, Psicología, Comunicación o Administración (trunca, en curso o concluida) Experiência: Mínimo 6 meses como instructor en call...
    Hace 4 días en KitEmpleo

    Reportar
  • Coach - Instructor / Campaña De Ventas (HJZ-553)

    Smart Center de Xico, Veracruz

    ...Licenciatura en Pedagogía, Psicología, Comunicación o Administración (trunca, en curso o concluida) Experiência: Mínimo 6 meses como instructor en call...
    Hace 4 días en KitEmpleo

    Reportar
  • (Aplica ya) Operations Supervisor - IVW-130

    Concentrix San Juan del Río, Querétaro

    The Sr Team Leader is responsible for the day-to-daysupervision of a group of call center associates and serves as amentor and coach to a group of Team...
    Hace 3 días en KitEmpleo

    Reportar
  • Urgente! Operations Supervisor (ML-152)

    Concentrix San Juan del Río, Querétaro

    The Sr Team Leader is responsible for the day-to-daysupervision of a group of call center associates and serves as amentor and coach to a group of Team...
    Hace 4 días en KitEmpleo

    Reportar
  • QXG-459 - Urgente: Workforce Management Analyst

    BPO Centers Heroica Puebla de Zaragoza, Puebla

    ...and multitasking skills Communication skills – to coordinate with team leads and operations managers 1–3 years of experience in a call center environment
    Hace 3 días en KitEmpleo

    Reportar
  • (GPJ-102) - Workforce Management Analyst

    BPO Centers Heroica Puebla de Zaragoza, Puebla

    ...and multitasking skills Communication skills – to coordinate with team leads and operations managers 1–3 years of experience in a call center environment
    Hace 3 días en KitEmpleo

    Reportar
  • (M502) - Workforce Management Analyst

    BPO Centers Heroica Puebla de Zaragoza, Puebla

    ...and multitasking skills Communication skills – to coordinate with team leads and operations managers 1–3 years of experience in a call center environment
    Hace 3 días en KitEmpleo

    Reportar
  • Workforce Management Analyst [BH-016]

    BPO Centers Heroica Puebla de Zaragoza, Puebla

    ...and multitasking skills Communication skills – to coordinate with team leads and operations managers 1–3 years of experience in a call center environment
    Hace 3 días en KitEmpleo

    Reportar
  • Q024 Workforce Management Analyst

    BPO Centers Heroica Puebla de Zaragoza, Puebla

    ...and multitasking skills Communication skills – to coordinate with team leads and operations managers 1–3 years of experience in a call center environment
    Hace 3 días en KitEmpleo

    Reportar
  • QM-125 | Workforce Management Analyst

    BPO Centers Heroica Puebla de Zaragoza, Puebla

    ...and multitasking skills Communication skills – to coordinate with team leads and operations managers 1–3 years of experience in a call center environment
    Hace 3 días en KitEmpleo

    Reportar
  • Workforce Management Analyst [Aplica ya] - (G062)

    BPO Centers Heroica Puebla de Zaragoza, Puebla

    ...and multitasking skills Communication skills – to coordinate with team leads and operations managers 1–3 years of experience in a call center environment
    Hace 4 días en KitEmpleo

    Reportar
  • [PTA-697] | [11/05/2025] Senior Project Manager

    The Call Center Doctors Df, Distrito Federal

    ...plus. Communication Skills: Exceptional written and verbal communication skills, with the ability to interact professionally with executives, clients, and team
    Hace 3 días en KitEmpleo

    Reportar
  • Senior Project Manager [HX-080]

    The Call Center Doctors Df, Distrito Federal

    ...plus. Communication Skills: Exceptional written and verbal communication skills, with the ability to interact professionally with executives, clients, and team
    Hace 4 días en KitEmpleo

    Reportar
  • Agentes Telefónicos #contratación Inmediata MN-644

    Eci Contact Center Heroica Puebla de Zaragoza, Puebla

    Vacante para la empresa ECI Contact Center en Puebla, Puebla*: *¿LLEVAS TIEMPO BUSCANDO TRABAJO? ¡Nosotros te contratamos de inmediato!... Estamos ubicados...
    Hace 4 días en KitEmpleo

    Reportar

« Anterior 3 4 5 6 7 8 9 Siguiente »

Ofertas de empleo de team leader call center

Recibe alertas para esta búsqueda