52 ofertas de empleo de director de call center en DF, Distrito Federal

26-50 de 52 ofertas de empleo

Ordenar por
Ubicación
Distancia
Empresa
  • confidential  6
  • alia  1
  • baby creysi  1
  • marriott international  1
Tipo de contrato
  • Autónomo
  • Honorarios
  • Permanente
  • Práctica Profesional
  • Temporal
Jornada laboral
  • Jornada completa  2
  • Jornada Intensiva
  • Medio tiempo
  • Por Horas
Experiencia
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Salario
a
Fecha de publicación
  • Último día  25
  • Última semana  49
  • (B-487) Aplicar en 3 Minutos: Customer Service Operations...

    nuevo beBeeoperationsdirector Df, Distrito Federal

    ...center setting. Demonstrated ability to coach, develop action plans, and provide effective feedback. Strong analytical and problem-solving skills, with...
    Hace 1 día en KitEmpleo

    Reportar
  • (AB-15) - General Manager

    nuevo E-ToBe Df, Distrito Federal

    Empresa dedicada al servicio de Call Center y Atención a Clientes, busca: General Manager Bilingüe Requisitos: Escolaridad: Lic. Administración o a fin...
    Hace 1 día en KitEmpleo

    Reportar
  • Customer Service Manager | (D-938)

    nuevo Logistic & Transport Df, Distrito Federal

    Importante grupo dedicado a la logística y transporte a nível nacional e internacional solicita: Superintendente de customer service Objetivo: Asegurar el cumpl
    Hace 1 día en KitEmpleo

    Reportar
  • Quedan 3 Días: Customer Service Manager (H-436)

    nuevo beBeeService Df, Distrito Federal

    Job Title: Customer Service ManagerA key role in our organization, the Customer Service Manager oversees the service satisfaction of dealers across the country,
    Hace 1 día en KitEmpleo

    Reportar
  • Customer Service Manager [T184]

    baby creysi Df, Distrito Federal

    Somos una empresa líder en el sector têxtil con productos de alta calidad, que se encuentra actualmente en busca de personal para formar parte de nuestro equipo
    Hace 2 días en KitEmpleo

    Reportar
  • TL-249 Workforce Management Specialist

    Arrivia Df, Distrito Federal

    ...scheduling, and workforce management methodologies. Understanding the sales call center dynamics as related to scheduling and service levels. Familiarity with
    Hace 2 días en KitEmpleo

    Reportar
  • [V059] | Aplica ya! BPO Operations Manager

    nuevo Helport AI Df, Distrito Federal

    ...team engagement and performance. Proficient in the use of relevant technology, including computer applications, call center software, and telephony systems.
    Hace 1 día en KitEmpleo

    Reportar
  • [TE075] | BPO Operations Manager

    nuevo Helport AI Df, Distrito Federal

    ...team engagement and performance. Proficient in the use of relevant technology, including computer applications, call center software, and telephony systems.
    Hace 1 día en KitEmpleo

    Reportar
  • BPO Operations Manager - SRI583

    nuevo Helport AI Df, Distrito Federal

    ...team engagement and performance. Proficient in the use of relevant technology, including computer applications, call center software, and telephony systems.
    Hace 1 día en KitEmpleo

    Reportar
  • [QUJ-079] - BPO Operations Manager

    Helport AI Df, Distrito Federal

    ...team engagement and performance. Proficient in the use of relevant technology, including computer applications, call center software, and telephony systems.
    Hace 2 días en KitEmpleo

    Reportar
  • BPO Operations Manager - KU813

    nuevo Helport AI Df, Distrito Federal

    ...team engagement and performance. Proficient in the use of relevant technology, including computer applications, call center software, and telephony systems.
    Hace 1 día en KitEmpleo

    Reportar
  • (Busqueda Urgente) BPO Operations Manager | GGR724

    nuevo Helport AI Df, Distrito Federal

    ...team engagement and performance. Proficient in the use of relevant technology, including computer applications, call center software, and telephony systems.
    Hace 1 día en KitEmpleo

    Reportar
  • BPO Operations Manager (ZJ-096)

    Helport AI Df, Distrito Federal

    ...team engagement and performance. Proficient in the use of relevant technology, including computer applications, call center software, and telephony systems.
    Hace 2 días en KitEmpleo

    Reportar
  • [IT501] BPO Operations Manager

    nuevo Helport AI Df, Distrito Federal

    ...team engagement and performance. Proficient in the use of relevant technology, including computer applications, call center software, and telephony systems.
    Hace 1 día en KitEmpleo

    Reportar
  • BPO Operations Manager - [ZN354]

    nuevo Helport AI Df, Distrito Federal

    ...team engagement and performance. Proficient in the use of relevant technology, including computer applications, call center software, and telephony systems.
    Hace 1 día en KitEmpleo

    Reportar
  • (QY442) BPO Operations Manager

    Helport AI Df, Distrito Federal

    ...team engagement and performance. Proficient in the use of relevant technology, including computer applications, call center software, and telephony systems.
    Hace 2 días en KitEmpleo

    Reportar
  • [M965] - BPO Operations Manager

    Helport AI Df, Distrito Federal

    ...team engagement and performance. Proficient in the use of relevant technology, including computer applications, call center software, and telephony systems.
    Hace 2 días en KitEmpleo

    Reportar
  • Líder de Telemarketing - W-350

    nuevo Cristal Y Lavisa S. A. De C. V. Df, Distrito Federal

    ...Licenciatura 2 años de experiencia Palabras clave: jefe, gerente, manager, director, chief, lead, jefatura, regente, telemaketer, televendedor #J-18808-Ljbffr
    Hace 1 día en KitEmpleo

    Reportar
  • [UH-062] | Customer Service Manager

    nuevo Confidential Df, Distrito Federal

    Global Manufacturing operations company is looking for strategic management for the Customer Service team. Overview of the Role Responsible for coordinating tas
    Hace 1 día en KitEmpleo

    Reportar
  • Customer Service Manager [Inicio Inmediato]. (GV652)

    nuevo Confidential Df, Distrito Federal

    Global Manufacturing operations company is looking for strategic management for the Customer Service team. Overview of the Role Responsible for coordinating tas
    Hace 1 día en KitEmpleo

    Reportar
  • [CQ237] - Customer Service Manager

    Confidential Df, Distrito Federal

    Global Manufacturing operations company is looking for strategic management for the Customer Service team. Overview of the Role Responsible for coordinating tas
    Hace 2 días en KitEmpleo

    Reportar
  • K768 | Customer Service Sr Manager

    HAYS Df, Distrito Federal

    Compañía internacional de Dispositivos médicos están en busca de su Gerente Sr. De Servicio al cliente LATAM Tu nueva compañía BD es una compañía de tecnología
    Hace 2 días en KitEmpleo

    Reportar
  • [P674] - Customer Service Logistics Manager

    TNA Solutions Df, Distrito Federal

    The Company*. Join an award-winning company recognized globally for innovation and rethinking the conventional. Tna are an innovative and successful integrated
    Hace 2 días en KitEmpleo

    Reportar
  • XH242 Customer Service Manager [remote]

    PlacidWay Df, Distrito Federal

    Responsible for supervising customer service agents and other staff. Trains, coaches, and mentors employees on how to deliver the best customer service possible
    Hace 2 días en KitEmpleo

    Reportar
  • LATAM Customer Service Manager [II653]

    Fortive Df, Distrito Federal

    The LATAM Customer Service Manager is responsible for overseeing Customer Service/Order Management team for Latin American Countries. As well, the Customer Serv
    Hace 2 días en KitEmpleo

    Reportar
X

Sé el primero en enterarte de las novedades para director call center df

x
Recibe nuevos trabajos en tu email

« Anterior 1 2 3 Siguiente »

52 ofertas de empleo de director de call center en DF, Distrito Federal

Recibe alertas para esta búsqueda

Usamos cookies para personalizar tu experiencia. Si te parece bien, sigue navegando. Más información

Sé el primero en enterarte de las novedades para director call center df